Home / Archives / مجلس عمل انتخابات میں تاریخی دھاندلی کے خلا ف بھر پور احتجاج کریگی، غفور حیدری

مجلس عمل انتخابات میں تاریخی دھاندلی کے خلا ف بھر پور احتجاج کریگی، غفور حیدری

کوئٹہ+اسلام آباد:عوام نے جس جزبے سے ایم ایم اے کے امیدواروں کو ووٹ دیا وہ قابل تحسین ہے لیکن عوامی مینڈیٹ پر ڈاکہ ڈالنے والوں نے عوام اور ووٹ کی تقدوس کے توہین کی عوامی مسائل حل کرنے کے لیے پارلیمنٹ میں موثر کردار ادا کریں گے ۔

ان خیالات کا اظہار جمعیت علماء اسلام کے مرکزی سیکرٹری جنرل سابق ڈپٹی چئرمین سینیٹ حضرت مولانا عبد الغفور حیدری گزشتہ دنوں پارلیمنٹ لاجز میں این اے267مستونگ قلات شھید سکندر آباد سے کامیاب رکن قومی اسمبلی آغا محمود شاہ سے گفتگو کر رہے تھے ۔

اس موقع پر چیرمین میونسپل کمیٹی قلات آغا فضل الرحمن شاہ آغا حفظ الرحمن شاہ آغا عطاء اللہ شاہ بھی موجود تھے انہوں نے مزید کہا کہ عوام اور ورکرز کا تہہ دل سے مشکور ہیں جہنون نے شب و روز محنت کرکے جمعیت علماء اسلام اور متحدہ مجلس عمل کے امیدواروں کو قابل فخر ووٹ دیا انکی ہمت کو سلام ہے ۔

دھاندلی سے بننے والے حکومتیں بھی چند دنوں کے لیے بنتی ہے وہ عوام کے کیا مسائل حل کرئنگے جنہیں عوامی مسائل سے آگاہی نہیں دھاندلیوں سے جیت والے اپنے جیت بھی پریشان ہیں ۔

مولانا حیدری نے کہا کہ ایم ایم اے کے راستے کو زبردستی روکا گیا ہمارے امیدواروں کے جیت کو زبردستی ہار میں تبدیل کیا گیا متحدہ مجلس عمل متحدہ اپوزیشن کے ساتھ مل کر عام انتخابات میں تاریخی دھاندلی کے خلاف آواز بلند کریگی ووٹ کی عزت بچانے کے لیے کردار ادا کریں گے عوامی مینڈیٹ پر ڈاک ڈالنے والوں کے خلاف جنگ جاری رہے گی۔

Source: dailyazadiquetta.com

Share on :
Share

About Administrator

Check Also

Training Workshop organized in UoT main & Gwadar campus

QUETTA: University of Turbat has organized a Three Day Training Workshop under Faculty Professional Development …

Leave a Reply

'
Share
Share
Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com